η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Έκανε αυτό που δεν έκαναν αρχές και φορείς. Μπράβο στο Νίκο Μαυραγάνη


Ένας νέος δικηγόρος από τη Χαλκίδα ο Νίκος Μαυραγάνης έκανε αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι πολιτικές αρχές της Εύβοιας και οι εκπρόσωποι των κοινωνικών φορέων (Εργατικά κέντρα επιμελητήρια εμπορικοί σύλλογοι κλπ)… 
Προσέφυγε στη δικαιοσύνη για την επιβολή διοδίων από την πολιτεία, στο δρόμο Σχηματάρι Χαλκίδα…
 Με μια τεκμηριωμένη μήνυση που κατέθεσε στον εισαγγελέα του Αρείου πάγου συνοδευόμενη από υπογραφές πολιτών,αναφέρει με επιχειρήματα και νόμους γιατί δεν πρέπει να υποστεί ο νομός  αυτή την αδικία…
 Όσο για αυτούς που ψηφίζουμε για να υπερασπιστούν τα δικαιώματά μας…. 
Καληνύχτα κι’ έφεξε…





Χαλκίδα, 28 Ιουλίου 2014

Ερίτιμε Κύριε Εισαγγελεύ,

Ευρισκόμεθα στην εξαιρετικώς δυσάρεστη θέση να Σας Καταγγείλουμε τα εξής γεγονότα, που άπτονται της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ μας και χρήσης οδού (αυτοκινητόδρομος Α11 (Σχηματαρίου – Χαλκίδος), ΑΛΛΑ ΚΑΙ προσπάθειας ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ και ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ και ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΩΣ ΣΕΙΡΑΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ και ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΣ του Δ.Ε.Κ :



Συγκεκριμένως, σύμφωνα με την Οδηγία 2006/38/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Μαΐου 2006 για την τροποποίηση της οδηγίας 1999/62/ΕΚ περί επιβολής τελών στα βαρέα φορτηγά οχήματα και σε άλλα, που χρησιμοποιούν ορισμένα έργα υποδομής, προβλέφθηκαν τα εξής, μεταξύ άλλων :

«Γενικές διατάξεις - Άρθρο1 Η παρούσα οδηγία ισχύει για τους φόρους επί των οχημάτων, τα διόδια και τα τέλη χρήσης που επιβάλλονται στα οχήματα, όπως αυτά καθορίζονται στο άρθρο 2....Δεν αφορά ούτε τα οχήματα των οποίων η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί στις Καναρίους νήσους, στη Θέουτα και Μελίλα, στις Αζόρες και Μαδέρα και τα οποία πραγματοποιούν μεταφορές αποκλειστικά στα συγκεκριμένα εδάφη ή μεταξύ αυτών και του ηπειρωτικού εδάφους της Ισπανίας ή της Πορτογαλίας αντίστοιχα.

Άρθρο 2 ..............(α) «αυτοκινητόδρομος»: οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία ΔΕΝ εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία:

(i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα· και

(ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή, λωρίδα για ποδήλατα ή λωρίδα για πεζούς· και(iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος................

Άρθρο 7.....1....2.....3. ΔΕΝ είναι δυνατόν να επιβάλλονται ταυτοχρόνως διόδια και τέλη χρήσης σε μια συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων για τη χρήση ενός και του αυτού τμήματος οδού. Εντούτοις, τα κράτη μέλη μπορούν να επιβάλλουν διόδια σε δίκτυα όπου εισπράττονται τέλη χρήσης, για τη χρήση γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων».

Ακόμη σύμφωνα με το άρθρο 2 της Οδηγίας Ε.Κ 1993/89 τα "διόδια" ορίζονται ως : «Το εισπραττόμενο χρηματικό ποσό για την πραγματοποιούμενη από όχημα διαδρομή μεταξύ δύο σημείων ενός των έργων υποδομής, που αναφέρονται στο άρθρο 7 στοιχείο δ). Το ύψος του εν λόγω ποσού καθορίζεται με βάση τη διανυόμενη απόσταση και την κατηγορία του οχήματος»

Στην ίδια ως άνω Οδηγία και στο άρθρο 7 παρ. η αυτής ορίζεται, πως « Αρθρο 7 Τα κράτη μέλη μπορούν να διατηρήσουν ή να εισαγάγουν διόδια ή/και (περίπτωση γεφυρών, σηράγγων κ.λ.) να εισαγάγουν τέλη χρήσης υπό τις εξής προϋποθέσεις:......η) ότι το ύψος των διοδίων συναρτάται με το κόστος κατασκευής, εκμετάλλευσης και ανάπτυξης ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ δικτύου υποδομής».





Από την άλλη πλευρά και ενώ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΗΚΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ υπό του προέδρου της ελληνικής δημοκρατίας, υπό της ελληνική κυβερνήσεως και υπό του νομοθέτου του γεγονότος της αιφνίδιας μεταστροφής οικονομικών συνθηκών στην ελληνική κοινωνία, που δημιούργησε για τους πολίτες, ήτοι και όλους εμάς απρόβλεπτη οικονομική ανάγκη με την υπ’ αρ. 1/ 4 Ιανουαρίου 2011 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α’ 1/ 4 Ιανουαρίου 2011), ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ - ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ, και καθώς εμείς έχουμε υποστεί ανοίκεια, σκαιότατη, δριμύτατα εξοντωτική και αιφνιδιαστική μείωση των αποδοχών μας, με πρωτοβουλία βεβαίως της εκτελεστικής εξουσίας, καθισταμένης ούτω, κατά το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματός μας,





ΔΥΣΚΟΛΗΣ αυτής καθ’ αυτής της Αξιοπρεπούς διαβιώσεώς μας και μάλιστα κατά το ίδιο χρονικό διάστημα– έξω και πέρα από κάθε έννοια αναλογίας, λογικής, αλλά και επιεικούς διοικήσεως – θεσπίζονται από την πολιτεία νόμοι, που, ενώ θα έπρεπε να προβλέπουν την αναλογική μείωση των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων μας, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ προβλέπουν κατά τρόπο ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ανάλογο την ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ τέλους αυτού.

Ειδικότερα, δια του άρθρου 31 του ν. 3697/2008 περί φόρου εισοδήματος, τελών κυκλοφορίας κ.λ.π ορίζονταν τα εξής, μεταξύ άλλων:

«Άρθρο 31 Τέλη κυκλοφορίας 1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 20 του ν. 2948/2001 (ΦΕΚ 242 Α`), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

"1. Τα ετήσια Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα οχήματα................, ορίζονται ως εξής:

Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης. α) Επιβατικά, δίκυκλες - τρίκυκλες μοτοσυκλέτες:

Κατηγορία Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Τέλη κυκλοφορίας



Α έως - 300 18 ευρώ

Β 301 - 785 46 "

Γ 786 - 1.357 112 "

Δ 1.358 - 1.928 202 "

Ε 1.929 - 2.357 446 "

ΣΤ 2.358 και άνω 580 "

2. Η διάταξη της παραγράφου 1 έχει ισχύ για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους 2009 και επομένων»



Από τις πιο πάνω διατάξεις νόμου περί των τελών κυκλοφορίας προκύπτει, ότι το δημόσιο ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΤΑ ΕΤΗ (και για το εφετινό έτος) σε όλους εμάς (ως αποδεικνύουμε εκ των προσαγομένων εκκαθαριστικών τελών κυκλοφορίας των οχημάτων μας), αναφορικώς με την χρήση των οδών ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, που πραγματοποιείται δια της κυκλοφορίας των οχημάτων μας, που αναφέρονται στα άνω εκκαθαριστικά σημειώματα τελών.

Τούτο αποδεικνύεται εκ της ratio (λογικής – δικαιολογητικής βάσης) επιβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε σχέση με τα κυκλοφορούντα οχήματα, ΧΩΡΙΣ να γίνεται ΟΥΔΕΜΙΑ διάκριση στο νόμο περί της επιβολής τους αναφορικώς με τις οδούς κυκλοφορίας και συνεπώς τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, όπου περιλαμβάνονται ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ και ειδικότερα ΚΑΙ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ – ΧΑΛΚΙΔΟΣ (Α11)!

Περαιτέρω σύμφωνα με την πάγια Νομολογία του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (Δ.Ε.Κ) έχει Νομολογηθεί, Κρίνοντας όλο το Νομικό Πλέγμα των Κοινοτικών Οδηγιών έως σήμερα περί των διοδίων για τη χρήση αυτοκινητοδρόμων, ότι:

Οι πολίτες, άρα και εμείς δυνάμεθα να αντιτάξουμε ενάντια στα Κράτη Μέλη, που δεν έχουν θεσπίσει ανάλογους κανόνες δικαίου, ως είναι η Ελλάδα, τα εξής (ίδετε Σκέψη 29 της Απόφασης c-157/02/05.02.2004, c-188/1989 Συλλογή 1990 σ Ι. 3313, Σκέψη 16 και c- 8/1981 Becker Συλλογή 1982 σ. 53 Σκέψεις 23 έως 25, c-6/1990Francovich κ.λ.π Συλλογή 1991 σ. Ι – 5357 σκέψη 11 και c-62/2000 Marks & Spencer Συλλογή 2002 σ. Ι – 6325σκέψη 25 ) :

1) Τα κράτη μέλη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να επιβάλλουν διόδια σε αυτοκινητοδρόμους , για την χρήση των οποίων, μεταξύ άλλων, εισπράττουν από τους ιδιοκτήμονες των αυτοκινήτων και φορτηγών ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ίδετε σκέψη 4 της Απόφασης c-157/02/05.02.2004 και Οδηγία Ε.Κ 2006/38/ΕΚ άρθρο 7 παρ. 3) !!!

2) Η ΜΟΝΗ εξαίρεση προβλέπεται για τα σημεία ΚΑΙ ΜΟΝΟ, όπου υπάρχει μία σήραγγα, ή μία γέφυρα ( Εν προκειμένω η γέφυρα της Χαλκίδος ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΗ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ προβλέπεται στη σύμβαση της παραχωρησιούχου ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ διόδια από το έτος 1992 !!!

3) Διόδια μπορούν να επιβληθούν ΜΟΝΟ σε χαρακτηρισμένους ως «αυτοκινητοδρόμους», ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ χαρακτηριστικά ανάλογα των αυτοκινητοδρόμων, ήτοι δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ και επαρκή φωτισμό για τη νύχτα (ίδετε σκέψη 4 της Απόφασης c-157/02/05.02.2004).

4) Το χρηματικό ύψος των διοδίων συναρτάται ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, καθώς και με την εκμετάλλευση και ανάπτυξη ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ δικτύου, ήτοι εν προκειμένω του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αυτοκινητοδρόμου Α11 (δικτύου υποδομής) (άρθρο 7 παρ. η Οδηγίας Ε.Κ 1993/89)! Κατά συνέπεια η νομική οντότητα (εδώ παραχωρησιούχος), σύμφωνα και με την παράγραφο 21 του Προοιμίου της Οδηγίας 62/1999, όπου τίθεται ως ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΗ Αρχή αυτή της ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ εν σχέσει και με τα διόδια («Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, η παρούσα οδηγία περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα για την επίτευξη των στόχων που επιδιώκονται δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 5 παρ. 4 της Συνθήκης της Ε.Ε»), ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ συντήρησης, αφού ο Αυτοκινητόδρομος 11 έχει κατασκευασθεί από το 2008 με Κοινοτικές Επιχορηγήσεις και Κρατικούς Πόρους, ΧΩΡΙΣ χρήματα του παραχωρησιούχου, που για τον λόγο αυτό ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα είσπραξης διοδίων για την ανάκτηση του κόστους κατασκευής ΔΕΝ έχει, σύμφωνα με τα ανωτέρω άρθρα των Οδηγιών της Ε.Κ. Τούτο, γιατί και αν ακόμη θεωρηθεί, πως δύναται να επιβληθεί -ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ και κατά ευθεία ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας και Νομολογίας του Δ.Ε.Κ καθ’ ημάς – τότε αυτό το χρηματικό τέλος διοδίων θα πρέπει να είναι ΑΝΑΛΟΓΟ, σύμφωνα με την Αρχή της Αναλογικότητας με το κόστος συντήρησης του αυτοκινητόδρομου Α 11, ήτοι ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. η της άνω Οδηγίας. Για να είναι όμως αυτό εφικτό θα πρέπει ο παραχωρησιούχος να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΟΠΕΡ ΟΥΔΕΠΟΤΕ έως σήμερα έχει πράξει Αρχή Υποχρέωσης της Διαφάνειας (Ίδετε, πλέον των ανωτέρω, αποφάσεις Δ.ΕΚ. c-26/03. Stodt Halle και RPL Lochan, Συλλογή 2005 σ Ι-1 σκέψη 44 και C-275/98, Unitron Scandinavia και 305, Συλλογή 1999, σ. Ι-8291, σκέψη 31 κ.α.).



5) Σύμφωνα με την Οδηγία 2006/38/ΕΚ και το άρθρο 2 παρ. α αυτής, όπου δίδεται ο ορισμός του αυτοκινητοδρόμου ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ, που διαθέτουν ΠΑΡΟΔΙΕΣ ιδιοκτησίες. Με άλλα λόγια από τα διόδια, που επιβάλλονται σε αυτοκινητοδρόμους ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ οι έχοντες ΠΑΡΟΔΙΕΣ ιδιοκτησίες, που εν προκειμένω είναι αυτές του Δ.Δ Παντειχίου, του Δ.Δ Αυλίδος και του Δ.Δ Χαλκίδος, τα οποία ΤΕΜΝΕΙ ο αυτοκινητόδρομος Α11 !

6) Σε νοηματική συνέχεια και σύνδεση με την πιο πάνω διάταξη της Ευρωπαϊκής Οδηγίας βρίσκεται και το άρθρο 11 του ν. 2539/1997 περί της τοπικής αυτοδιοίκησης, που σηματοδοτεί την ανεμπόδιστη εξυπηρέτηση των δημοτών, που πρέπει να έχουν ευχερή πρόσβαση με το κέντρο του μητροπολιτικού Δήμου, όπως είναι το κέντρο της Χαλκίδος, όπου βρίσκονται και οι περισσότερες των υπηρεσιών.

7) Το Δ.Ε.Κ έχει ακόμη Κρίνει, πως οι πολίτες και συνεπώς και εμείς, μπορούν να προβάλλουν μία Οδηγίαεναντίον ενός Κράτους, ΑΣΧΕΤΩΣ της ιδιότητος με την οποία το Κράτος δρα εν προκειμένω, είτε δηλαδή είναι εργοδότης που δρα στα πλαίσια μίας σύμβασης έργου με παραχωρησιούχο ιδιώτη, είτε δρα ως Αρχή (ίδετε c-152/1984 Marshall Συλλογή 1986 σ. 723 Σκέψη 49 και c-188/1989 Foster Συλλογή 1990 σ Ι. 3313, Σκέψη 17)

8) Ακόμη οι πολίτες και συνεπώς και εμείς, έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν τις διατάξεις μίας Οδηγίας και εναντίον μίας άλλης νομικής οντότητας, όπως μία εταιρεία, που δρα δυνάμει μίας πράξης δημόσιας αρχής και έχει επιφορτισθεί ακόμη και με μία υπηρεσία δημοσίου συμφέροντας, ή με την εκτέλεση ενός έργου, ή με την λειτουργία ενός αυτοκινητοδρόμου (ίδετε c-343/1998 Collino Συλλογή 2000 σ. Ι – 6659 σκέψη 23 και c-188/1989 Foster Συλλογή 1990 σ Ι. 3313, Σκέψη 20, αλλά και c-157/02/05.02.2004 σκέψη 29)

9) Τα κράτη Μέλη, που είναι αποδέκτες ΟΔΗΓΙΑΣ, ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ από τη θέσπιση διατάξεων δυνάμενων να διακυβεύσουν την πραγματοποίηση του ΕΠΙΤΑΣΣΟΜΕΝΟΥ από την Οδηγία αποτελέσματος (ίδετε c-129/1996 Inter Environnement Wallonie Συλλογή 1997 σ. Ι – 7411 σκέψη 45, καθώς και c-157/02/05.02.2004 σκέψη 66 ).



Μετά ταύτα η παραχωρησιούχος του Αυτοκινητοδρόμου Α11 Σχηματαρίου - Χαλκίδος ΟΥΔΕΝ δικαίωμα έχει να επιβάλλει διόδια εις βάρος μας, διότι:

1) Περιλαμβανομένου του δρόμου αυτού το δημόσιο μας έχει επιβάλλει ΤΕΛΗ ΧΡΗΣΗΣ ΟΔΩΝ δια των οχημάτων μας (ίδετε εκκαθαριστικά τελών κυκλοφορίας) και η παράλληλη επιβολή για τον ίδιο αυτοκινητόδρομο ΚΑΙ διοδίων ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ !!!

2) Ο εν λόγω αυτοκινητόδρομος ΔΕΝ διαθέτει τη νύχτα ΑΣΦΑΛΕΙΣ συνθήκες κυκλοφορίας (ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΌΣ), σύμφωνα με τις επιταγές της Λευκής Βίβλου για τις Ευρωπαϊκές Οδικές Μεταφορές και τις άνω Οδηγίες και άρα ΔΕΝ εμπίπτει στην έννοια του ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, όπου δύνανται να επιβληθούν υπό προϋποθέσεις διόδια.

3) Το έργο αυτό πραγματοποιήθηκε, ως επί τω πλείστον, ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ επιχορηγήσεων της Ε.Κ και του Δημοσίου και κατά συνέπεια ΔΕΝ δικαιούται η παραχωρησιούχος να επιβάλλει διόδια για την, ΔΗΘΕΝ, ανάκτηση κόστους κατασκευής του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αυτοκινητοδρόμου, δεδομένου πως ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο ΔΕΝ δημοσιοποίησε ΠΟΤΕ η παραχωρησιούχος για το κόστος συντήρησης του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αυτοκινητοδρόμου. Με την έννοια αυτή η παραχωρησιούχος διώκει να εξαπατήσει όλους εμάς, αλλά και την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, καθώς φέρεται να θέλει να εισπράξει χρήματα του κόστους κατασκευής, που ΠΟΤΕ ΔΕΝ έχει καταβάλλει, αλλά, ως επί τω πλείστον η Ε.Κ και το Δημόσιο.

4) Είμαστε κάτοικοι (οι περισσότεροι εξ ημών) παρόδιων περιοχών του Δήμου Χαλκιδέων, που τέμνει ο εν λόγω αυτοκινητόδρομος και ως προς εμάς ο εν λόγω δρόμος ΔΕΝ αποτελεί αυτοκινητόδρομο με την έννοια, που προσδιορίζεται στις άνω Οδηγίες και Νομολογία του Δ.Ε.Κ και συνεπώς ΔΕΝ οφείλουμε πληρωμή διοδίων για τη χρήση της οδού αυτής.

Για τους πιο πάνω λόγους απευθυνόμεθα σε Εσάς Αξιότιμε Κύριε Ανώτατε Εισαγγελεύ, ώστε να επιληφθείτε και να Διατάξετε τα Νόμιμα για να ΜΑΣ ΔΙΑΣΩΣΕΤΕ από την ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ και την ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ κυκλοφορίας, που ΑΔΙΚΩΣ μας επιβάλλουν, ΑΛΛΑ και ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗ Ευρωπαϊκού και Δημοσίου χρήματος.

Ακολουθούν υπογραφές κατοίκων: