η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Έκλεισαν όλες τις παιδικές χαρές της Χαλκίδας. Προειδοποιούν με ταμπέλες ότι η χρήση γίνεται με ευθύνη των γονέων!!!!

Αλγεινή εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός ότι το πρώτο πράγμα που έκανε η νέα  δημοτική αρχή  Χαλκίδας ήταν να τοποθετήσει πινακίδες σε όλες τις παιδικές χαρές της πόλης που λένε ότι είναι κλειστές και η χρήση τους γίνεται με την ευθύνη των γονέων… Ουσιαστικά πρόκειται για εφαρμογή απόφασης του υπουργείου εσωτερικών για τις παιδικές χαρές σε όλη τη χώρα οι οποίες πρέπει να ελεγχθούν από ειδικούς για το αν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφάλειας των παιδιών…. 
Το θέμα ανέκυψε ξαφνικά ύστερα από σοβαρό ατύχημα σε παιδική  χαρά δήμου της πρωτεύουσας…
 Ωστόσο όταν ο πολίτης βλέπει τέτοιες επιγραφές δεν μπορεί να κατανοήσει ποιος είναι ο λόγος που ψηφίζει τους δημοτικούς άρχοντες…
 Τι θα πει η χρήση γίνεται με ευθύνη των γονέων;;;;…
 Δύο επιλογές υπάρχουν δήμαρχε..
 Ή χάλασε όλες τις παιδικές χαρές της Χαλκίδας ή φτιάξτε τις…. Διαφορετικά και εγώ μπορώ να κάνω το δήμαρχο…
 Θα βάζω προειδοποιητικές πινακίδες σε όλους του δρόμους της πόλης ότι η διέλευση πεζών και οχημάτων γίνεται με ευθύνη των διερχομένων.. 
Θα  τοποθετήσω αντίστοιχες πινακίδες σε όλες τις υπηρεσίες και θα γράφω ότι κάθε λάθος εις βάρος του πολίτη χρεώνεται στον ίδιο… 
Θα έχω ταμπέλες στα σχολεία και στις αυλές και θα γράφω ότι για κάθε ατύχημα ευθύνεται ο γονέας και το παιδί… Και γενικώς θα  έχω το κεφάλι μου ήσυχο αφού για οτιδήποτε συμβαίνει ο μόνος που δεν θα ευθύνεται θα είμαι εγώ (και θα το γράφει και στην πινακίδα)


Δεν είναι ωραία εικόνα για το δήμο αυτή…
 Άσχημα ξεκινήσαμε…
 Ίσως γιατί δεν μας είχαν βάλει ταμπέλες έξω από τα εκλογικά κέντρα που θα γράφουν…
 Μετά την ψηφοφορία για ότι επακολουθήσει θα ευθύνεται ο ψηφοφόρος!!!!